Alla inlägg den 17 september 2008

Av Åse - 17 september 2008 18:25

Jahapp, då har man landat i Kemer igen.. Och denna gång sk ajag vara här en dag längre än vänligt, kommer inte åka härifrån förrän på torsdag i nästa vecka och då med lokalbussen.. :S Lite småtråkigt att veta att man ska vara här så länge, speciellt nu när dte är så kort tid kvar tills vi ska lämna Turkiet och Sommaren i Side 2008 bakom oss.. :( Men jag har dock bestämt mig för att försöka vara så positiv jag bara kan och inte deppa ihop, för det blir inget bättre av! Så jag ska försöka vara glad o inte klaga förmycket över Kemer!

OCH, redan nu har jag en sak att se framemot som gör att dte blir lite lättare att stå ut, oc det är att eftersom att jag blev bästa säljaren i Side i Augusti så ska jag simma med delfiner tillsammans med Inger från GOL, Emelie från Pascha och Susanna från Alanya på måndag! JEI! :) Ska bli riktigt najs, och dessutom får jag ett litet avbrott i Kemerperioden! :) Den e greit! :D Ser framemot det enormt mycket, ska bli fräckt att känna på delfinen, har alltid bara föreställt mig hur det känns. Kan iofs dr amig till minnes att jag kanske har klappat en nån gång.. när jag var liten, kanske när vi var på Seaworld.. men det är ju tusen år sen nu, så det minns jag inget av endå. Ska bli kul på måndag iallafall! :D

Annars har jag inte så mycket att skriva om idag.. Flygplatsen gick bra, det var lite småkaos, men så blir det ju med så många bussar på så kort tid, men det löste sig fint endå. Stannade kvar en stund längre än vad jag skulle för fick hjälpa till lite extra pga sjukdom o annat, men det gjorde inte mig så mycket.. Kom hit till Kemer och umgicks lite med Elise innan det var dags för henne att ta af sted till flygplatsen. Gick ut o åt också, najs att passa på att äta med sällskap för en gångs skull här i Kemerp.. :P

Fick en najs surprise imorse också, då Cilla kom o "vinkade av mig" utanför deras hotell när jag var där för att hämta folk som skulle till flygplatsen. Så de va gött o få prata med henne lite också, tack för det, Cilla! Varför har inte jag en syster som du?

Igår hade vi lite pannkakskalas uppe hos Johan.. Skrev jag om detta igårkväll kanske? Gjorde jag nog.. Nåja, trevligt var det iaf! :)

Och något som är nice nu är att det har börjat bli svalare på morgnar o kvällar, så nu kan man röra sig på kvällen utan att svettas. Det är som en varm svensk sommarkväll nu. Man kan gå i shorts o linne på kvällen helt utan att frysa men även utan att svettas, helt underbart! :D

Imorgon är det HT som gäller.. Gillar inte riktigt att ha HT ensam, men börjar bli ganska van nu. :P Sen är det eftermiddagsservice på alla de 4 hotellen som gäller..

Mhm... det var nog det jag hade just för nu... Men som ni vet så kommer uppdateringarna ofta när jag är i Kemer! :)

Ovido - Quiz & Flashcards