Alla inlägg den 28 september 2008

Av Åse - 28 september 2008 08:31

Jaha, då står man här igen o äter frukost o ska ha HT.. Suck jag ör lite lagom trött på HT nu efter tre ensamma i Kemer.. Men idag är jag ju iaf ihop med Meidie så blir lite kul iaf! :) Hmm, vet inte när jag skrev sist men tror det var fredag kvall.. Lördagen bjöd på en hektisk dag på flygplatsen! Vi var bara 3 st på dagen, vilket borde vara tillräckligt aftersom vi bara hade tre flyg men pga försening och förtidning (det ordet finns inte, jag vet..) så landade BLL och MMA nästan samtidigt vilket resulterade i kaos.. :S Bla med barnvagnar som var ödelagta, väskor som inte kom, gäster som tappade bort varandra och bussar som fick vänta länge innan nån sende iväg dem.. Ingen höjdare, men ok vi klarade oss ju hyfsat endå.. Dagen började förresten med ett jävla pucko bakom incheckningsdisken för BLL, fan va sur jag blev på honom! Han hade verkligen vaknat på fel sida, DRYGT! Nåja, när BLL och MMA var avklarade så hade vi SVG kvar o då var vi bara två för Kristine åkte hem med BLL. Jag o Louise var lämnade åt vårt öde.. Inga bussar var förberedda, Louise sende bussar o planet hade landat för 10 min sen.. :/ Jag sprang runt som en galning för at få bussnummer, ut med skyltar och material och sen gick jag med snaba steg (man får inte springa på flygplatsen i uniform om gäster kan se en..) upp till arrival o trodde att jag skulle mötas av en stor folksamling som väntade på oss. Men nej, så illa var det inte.. det var istället så illa att vi stog däruppe i säkert 10 min innan de första gästerna kom, så jag hade stressat ihjäl mig i onödan..

Gårdagskvällen sen var bara helt lugn.. Åt lite Elise special tillsammans med henne innan hon åkte och sen gick jag över till Johan o poppade popcorn eftersom att vår micro har pajat.. :/ Sen satt jag lite omväxlande med facebook/msn och vänner hela kvällen. Sende en buss vid 21.30 vilket gick fort o bra! Sen kollade jag på Love actually som godnattsaga, shit den e bra! :) Endå lyckades jag somna.. :S

Nåja, idag är det som sagt HT som gäller och sen ska jag ha area i eftermiddag.. ensam, lagom kul! :( Men det är så nu när vi är så få guider kvar... :S

Oj, har ju glömt att nämna rubriken, haha jag har frusit så in i bomben inatt, det var riktigt kallt. Som tur är har jag en filt i sängen bredvid in case of emergency, så det var bara att lägga dne övanpå påslakanet o sen kunde jag somna om igen :) Har drömt massa knasdrömmar inatt me. Inte kul alls! När jag vaknade trodde jag att det var på riktigt.. :( Blää, hjärnan, sluta nu vara dum mot mig, tack!

Nu tror jag att jag måste gå och göra mig iordning!
Later!

Ovido - Quiz & Flashcards