Direktlänk till inlägg 23 september 2008

MÄTT!

Av Åse - 23 september 2008 19:31

Oh, fy tusan va mätt jag är! Har varit på La Pas idag (eller är det La Paz..?) och ätit deras superduper jättegoda köttbullar! Såå gott! Och de är så trevliga där så man märker nästan inte att man är ensam.. :P

Har väl egentligen inte så mycket mer att skriva om, efter att jag uppdaterat er sist så cyklade jag hem o såg två avsnitt vänner innan det var dags för eftermiddags service. Olyckligt vis har jag kommit fram till the one where ross and rachel takes a break, och jag har lite svårt för att se den utan att själv må lite dåligt. Man känner så hårt för dem båda, för de vill egentligen inte alls att det ska bli så o båda gör egentligen tvärtom o sen blir allt så fel mot deras vilja o bara bläää. Man vill spola tillbaka o bara be dem göra lite annorlunda så hade allt blivit bra.. Nåja, jag vet ju att det "bara" är på film, men ja endå.. :S

Nåja, eftermiddagsservicen gick utan problem, träffade folk på alla hotellen igen så tiden gick hyfsat fort! :) Men nu är klockan över åtta, så servicetelefonen har börjat ringa. Suck, tror inte det blir många lugna stunder inatt, så kan nästan lika bra håll amig vaken så länge jag kan för att slippa bli väckt.. :P Så hur kan jag veta att dte kommer ringa mycket? Jo, för dels så har pick up tiden för STO blivit ändrad idag, så då kommer folk ringa o fråga vilken som är den rätta tiden. Dels så är dte avresedag imorgon o då ringer alltid folk o frågar vilken tid de blir hämtade, istället för att kolla pärmen. Och om de kollar pärmen så ringer de endå, bara för att dubbelkolla att tiden stämmer, eller för att fråga om det är dansk eller turkisk tid som gäller. Halla halla!  Och dessutom är det avresa på 4 flyg inatt o det är alltid en eller annan buss som är försenad så att gästerna ringer o frågar var bussen blir av! Plus alla andra problem som kan uppstå förutom de som har med bussar till flygplatsne att göra, såklart! Så jag har rätt att sucka ikväll, iaf lite! :P

Imorgon ska jag dessutom upp tidigt o ha airport full day, vilket betyder åka från Kemer 9.30 o ha 8 flyg o va hemma runt sex om jag har otur.. :S Får la se hur det går om jag nu inte får så mkt sömn inatt.. Men jag håller tummarna o hoppas på det bästa! :)

Nu är det snart dags för lite mer vänner tror jag. Jag är så sugen på att krypa ner under täcket i pyjamas o bara mysa!

Cilla, det var nog det roligaste jag har sjungit på singstar nån gång, alltås! Och garanterat det svåraste! Det var ju såklart inte roligare än när TobbePlayer sjöng Spice Girls utan musik, det kan ju inget slå! haha

Take care, allihopa! Puss

 
 
Ingen bild

Cilla

24 september 2008 12:15

haha, ja, riktigt svårt var det! Det heter ju faktiskt singstar och inte rapstar (och inte rap som i rapa, ja, du fattar ;) haha, nä, ingte blir roligare än det men detta intar andra platsen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards