Direktlänk till inlägg 24 september 2008

trött o sliten

Av Åse - 24 september 2008 18:11

Ohk, jag är tröttis efter airport full day! Det är ett långt pass alltså! Men jag är grymt glad att temperaturen sjunkit något. Fortfarande varmt o svettigt i solen, men inte alls som för bara en månad sen! MEn visst tar det på krafetrna att vara därute i typ 8 h o springa som en galning o senda bussar hit o dit o dessutom hålla koll på alla andra känns det som.. :P Nej, alla är superduktiga, men i slutet var det bara jag o en ny tjej o en som bara e transfer guide, så de har ju inte vanan inne lika mkt som jag, men det gick toppen! :) Så det var kul!

Gårdagskvällen bjöd på en massa facebookande, och roligt sådant! Tack Cilla o knas-Tim för trevligt sällskap.. :P Och tack till Josse, Björn, Jocke o Cilla för msn sällskapet också såklart! :) Och sen tack till skaparna av vänner för att jag alltid alltid alltid har något att fördriva tiden med när jag har tråkigt/inte kan sova/inte vill sova eller vad nu anledningen är.. Igårkväll var det att det inte var lönt att sova för jag visste att servicetelefonen skulle ringa och senare även att jag blivit väckt av telefonen och inte kunde somna om. Jag älskar vänner! :D

Borde nog egentligen äta något nu för att få lite ny energi, men jag pallar inte med tråk-maten på Melissa Moment o dessutom är här ingen här som jag kan beställa mat av.. Var lite småsugen på en öl med, men det sket ju också sig när här inte finns nån personal.. :S Funderar på att ta mig en liten promenad o kanske köpa mig en dönerkebab eller nåt, och är dessutom grymt sugen på en glass från BK, men vet i tusan om jag orkar gå någonstans, eller om jag helt enkelt bara ska äta mina bananer och mitt choklad som jag har på mitt rum o sen lägga mig o se en film, eller varför inte lite vänner? :P Hahaha Ni måste fan tycka att jag är helt knäpp! Och ja det är jag kanske.. Men då är jag stolt och knäpp iaf! ;)

Imorgon kväll ska jag åka tillbaka till Side! Jaaaa! :D Och sen ska vi ha lite middag och kanske lite fest också, vilket passar mig toppen, för det börjar bli längesen nu, och jag är fri på fredag! :) Strålande!

Usch nej, gud va jag är trött! Sitter nästan o somnar här ju.. Sitter faktiskt i restaurangen nu, internet fungerar tydligen här igen.. vilket kanske betyder att det fungerar på rummet igen me, och det vade varit najs! :) Får gå upp o testa sen..

Men i vilket fall orkar jag inte skriva mer nu.. Finns inte så mkt mer att skriva heller, så...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards