Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Åse - 1 juli 2008 09:03

Så, mina vänner, då ska jag försöka uppdatera er lite bättre än vad jag gjort på senare tid...

Det är inte så lätt att uppdatera när man har sällskap här, så jag får väl skylla på mamma.. ;) Nej, men allvarligt, man jobbar ju en del så när man väl är ledig blir det inte att man sitter så mkt vid datorn, eftersom mamma är ju nog ensam endå.. Och på fredag natt när mamma åker hem så kommer Josse, så under nästa vecka kommer det inte heller bli så mycket skrivande, bara så att ni är förberedda på det..

Så, en liten update då..

Festen i, vilken dag var det nu.? söndags, tror jag, var nice, som sagt! :) Vi satt först nästan hela gänget på Liman o kollade på fotbollsfinalen, och när den var slut o de andra åkte hem så gick henrik o jag vidare. Vi tänkte först gå till Stones, men där var typ 0 folk, så vi fick hitta ett annat ställe.. det blev royal castle där det var livemusik. Mysigt o lagom mycket folk.. satt där o drack några öl, sen fick jag via sms veta att Alex o gänget från Ving var på Stones, så vi gick dit, där var en salig blandning mellan ving-, solresor- och nazarguider. Trevligt :) Stannade där ett tag o drack lite öl o dansade lite o sen gick henrik o jag o några av de andra vidare till Athena. Henrik o jag var ju tvugna att använda våra nya VIPkort :) Haha.. satt där ett tag men vid fyra började jag bli riktigt trött o jag skulle ju trots allt jobba på måndagen.. ;) Hade sån fantastisk tur att jag träfade Kaan som just skulle köra hem så han o hans vän körde mig ända hem till dörren. Sjukt nice! :) Nåja, upp o jobba igår.. Det var sådär.. men "bit ihop och sparka" har jag lärt mig av Lasse (Winnerbäck) så det gjorde jag! :) Ganska tufft att vara ensam på BS faktiskt, men jag löste det! Sålde en hel del utflykter o löste lite problem. Sen kom Emma o frågade om jag kunde tänka mig att va Bamse i 10 min, o snäll som man är ställer man ju upp. Satan va svettig man blev! Det fullkomligt rann av mig, helt sinnes!! Nåja, blev kvar på Side Hill en timme mer än jag skulle för det kom folk hela tiden o skulle boka utflykter.. Sen var det till kontoret o skulle likvidera, men vem tror ni jag möter i trappan? Jo, accounting-snubben, han var påväg till lunch.. SUCK! Så jag fick skriva mina loggar och åka hem så fick jag ta ner till kontoert lite tidigare på eftermiddagen istället. Hade behövt sova på siestan, men kände mig konstigt nog inte trött (sanningen är nog att jag inte kände efter ordentligt) så jag la mig o skulle se vänner istället, vilket resulterade i att jag somnade försten, så jag sov ca 5 min innan jag vaknade med ett ryck o det var dags att stiga upp.. :( Nåja, tillbaka till kontoret och sen var faktiskt Henrik så snäll att han följde med mig till BS på eftermiddagen trots att det var hans lediga dag! :) Helt underbart snällt av honom, speciellt när jag var så trött o deppig. HAn piggade upp mig litegrann iaf! :) Efter service åkte vi till Kentia för att sällja lite ytflykter där me.. :) Massa sales nu de sista dagarna, tror nog jag har gått om Johan i mest försäljning i Side teamet! ;) På kvällen var jag o mamma nere på Side Hill o åt deras supergoda BBQ-buffé! Engin smörade som vanligt en massa för både mig o mamma.. han e knas! ;) Han har lärt sig ett nytt svensk uttryck så han går runt o säger "dum eller?" hela tiden. haha ;) Efter middagen hade jag o mamma en chill kväll på balkongen, satt o spelade kort o lyssnade på mysmusik. :)

Sen gick jag o la mig o skulle se vänner men jag somnade, som vanligt.. hahah

Idag ska jag sitta på kontoret några timmar o packa en MASSA välkomnstmaterial, och sen ska vi åka på extra instt möte i Alanya.. Skulle åka härifrån vid typ 4 och komma hem ikväll vid nio.. Kan ju lätt bli spänande.. eller inte! Får väl se till att ha roligt i bilen på väg dit iaf.. haha ;)

Nu tycker jag att jag uppdaterat er lite grann iaf.. Tror jag ska ner o chilla litegrann vid poolen innan det är dags för mig att gå till kontoret o packa material. Ska se om jag kan lura Henrik till att hjälpa mig med materialet.. ;)

Ha en fin hmm vad är det nu? tisdag..? Hemma! Åh, imorgon kväll kommer Elise tillbaka :)

Massa kramar

Ovido - Quiz & Flashcards