Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Åse - 11 juli 2008 22:02

Sådär, då har Josse åkte hem nu. Känns väldigt tomt här hemma nu, ingen amma, ingen Josse o ingen Elise.. Ska bo ensam nu 5 dagar.. På ett sätt lite skönt eftersom jag är så fruktansvärt trött, men vad hjälper det att man är ensam om man har servicephone en natt till? SUCK!

Ska snart åka ut på flygplatsen.. ska ta emot CPH tillsamans med Silke o Nick (kan bli nice!) och sen åka ensam till terminal 1 för att hjälpa till med incheckningen o sen köra ensma hem i bilen vid 5 tiden.. som upplagt för att jag kommer somna bakom ratten.. :( Inte sovit ordentligt på 3 timmar.. SUCK! Får köra med superhög volym på radion och fönstret öppet tror jag..

Nåja, det har iaf varit en bra dag! Har varit på Area service med Henrik, lika sjovt som alltid när man har så bra sällskap! :) Sen i eftermiddag har jag gjort transferlistorna.. Tog ett bra tag längre än vad jag trodde eftersom jag hea tiden glömde saker o datorn e såå långsam. Men allt blev klart tillslut iaf (förutom mina egna total listor på deppen som jag ska ha nu inatt så får smita inom kontoert o hämta dem nu innan jag kör...) och sen sat jag o henrik o gjorde Johans o hans välkomstmterial så allt det är klart!

Sen gick vi o handlade på Bim och lagade en riktigt god Åse o henrik special. Supergott! Sen skulle vi se sällskapsresan, men den funkade inte i min PS2, så vi fick ta vad vi hade på vanlig dvd.. Vänner! haha :) Faktiskt Henriks förslag så då blev jag lite glad! Och han skrattade emellanåt! Kan ni tänka er? Fast han försökte dölja det väl.. ;) HEnrik din lilla luring!

Nej, tyvärr mina vänner så måste jag ta af sted nu.. Ska ju somsagt upp om kontoret o skriva ut lisotr på vår snabba dator och sen måste jag tanka också..

Men sov gott ni lyckligt lottade som får göra det! :/

Krama

Ovido - Quiz & Flashcards