Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Åse - 13 juli 2008 08:35

Då var det söndag och dags för HT. Fjärde söndagen i rad som jag o Henrik ska ha HT tillsammans. Detta ska fan bli the fucking best HT ever! :) Trots att vi båda är lite bakis sen igår tror jag på oss till 110 % :) Nej, fan, jag hatar när folk säger 110 % det är så tramsigt! Det finns inte mer än 100%, tamam?!

Nåja, gårdagskvällen var ganska lugn endå men riktigt nice! :) Vi hade sendbussar båda två, tänkte egentligen först ta dem tilsammans men när vi såg antalet hotellstopp på Henriks buss insåg vi att vi inte skulle hinna. Så henrik tog första och jag tog andra. En ganska rolig sak var att vi båda hade Can Garden med på listen (nej det var inte det roliga..) och då måste man ta taxi hem därifrån när bussen fortsätter till flygplatsen. OCh jag åkte ganska exakt en timme senare än Henrik och åkte med samma chaufför. Fräckt :) Han var hur nice som helst o vi satt o snackade skit om Henrik hela vägen hem. hahaha ;) Iaf sen skiftade jag kläder lite snabbt o sen drack vi några öl o satt på Henriks rum o snackad elite med hans väner på Msn (nördigt jag vet, säg det till Henrik, som knappt lät mig checka min facebook för då var jag en datanörd som bara brydde mig om mina elektroniska ting.. tsss) Och sen gick vi iaf ut till the grand openingparty p Alaturca restaurant (vår lokala restaurang :) ) och dä'r satt vi sen o snackade med Cem, den supertervlige servitören som gett mig mitt turkiska namn Günesh (eller hur det nu kan stavas)..

Sådär, efter dne korta redovisningen är jag som vanligt sen.. Ska vara på kontoret om 20 och jag är inte i närheten av färdig..

Update kommer senare! :)
IKväll blir det PAAARTY! :D

Ovido - Quiz & Flashcards