Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Åse - 6 juli 2008 18:04

Så sitter jag o henrik på kontoert och väntar på de anxdea så att vi kan ha veckomöte.. Sitter o spiser chips och dricker brus :) Vi har haft en helt lovely dag idag. HT i förmiddags gick bara strålande bra! Både jag o henrik var på så bra humör och det speglades på hela HTt och alla gästerna! Vi fick ju dem att skratta flera gånmger! :) Haha Sen var vi nere o åt lunch på Aphrodite, Henrik, Linus, Josse o jag. Gott :) OCg sen var det dags för service på eftermiddagen igen. Jag o min partner in crime, dvs Henrik gjorde fin service och sålde massa utflykter, vi är fanimig bäst! :D

Nu ska vi somsagt snart ha veckomöte, så snart de andra kommer hit, vill säga.. Sen är det PARTY som gäller! Det är singstar kväll i SGR ikväll! :) JEI Ska bli så sjovt! Alla i teamet ska vara med o festa, tror jag och det ska bara bli the best night! Gött!

Vi har inte haft internet hemma på hela dagen igår, därför jag inte har kunnat uppdatera er.. Men hoppas detta kan räcka nu för ett tag, Kommer tilbage imorgen, då är jeg FRI! Så Josse o jag ska göra Side tror jag! ;)

Ha en stilla og rolig söndagkveld hjemme!

Kramas

Ovido - Quiz & Flashcards