Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Åse - 17 juli 2008 13:13

Oj vad jag blivit dålig på att uppdatera nuförtiden! Vad har hänt sen sist..? Dep night gick förvånansvärt bra, efter att det hade klyddat massor med sendbussen som jag så olyckligt hade.. Körde hem utan att somna, vilket ju är en fördel! Fick sova någon timme, sen ringde servicetelefonen givetvis... Men fick somnat om o vaknade igen av servicetelefonen vid halv tolv.. Då var det lönlöst att försöka somna om.. Så jag gick upp, körde o hämtade Paulin, vi käkade lunch och sen gick vi på hamam. Grymt nice! :) Sen slappade jag lite nere vid poolen. Upp o gjorde mat till mig, Elise, Johan o Meidie.. Det blev en Elise luxus special. :) Sen var det dags för mig att ta af sted o senda en buss. Synd det inte fanns extra platser på bussen för då hade gänget från Leda (Johans vänner) kunnat åka med ju.. Nåja, sendbussen gick snabbt o smärtfritt, sen var det bara att cykla hem o byta om o öppna ölen :) Satt utanför lägenheterna o spelade gitarr o sjöng o hade en helt underbart nice kväll, sen stack vi ut på Stones, där detvar SKUMPARTY! :D Sjukt ball.. och sen skulle Elise tvunget gå vidare till Athena, så det var jag, hon och 2 av killarna, Markus o Joakim som gick in där, helt genomvåta från allt skum.. det var sådär! :/ Mötte två Nazartjejer där som vi snackat med innan. Dansade lite, o sen gick vi hem. Köpte världens godaste kebab (igen) på vägen hem. Det var bara den sjukaste kvällen på länge! Jag vet att jag säger det ofta, men kvällarna bara överträffar varandra hela tiden nu, det är helt lovely! :D Sååå nice!

Och ikväll är det fest igen. Johans vänner åker hem natten mellan fredag o lördag så det är deras sista festkväll ikväll. Då blir det ordentligt röj! :D Elise o jag ska bara ha city tour först.. SUCK! Inte sugna alls o de e bara 9 pax, så man kunde önska att Linus ställde in den, men nej... Så vi får snällt bara gilla läget o försöka ha trevligt. Som tur är är vi iaf 2, vilket är en grym fördel! Sen får vi bara hem o dricka lite snabbt innan vi ska ut..

Nog kanske bara bra om jag inte hinner dricka så mycket så att jag inte hinner bli så full som jag varit de senaste gångerna.. ;) Igår var helt sinnes! Söndags också visserligen... ;)

Menmen.. Nu ska jag nog försöka vila lite innan det är dags för citytouren..

Imorgon ska vi ha focus day, dvs hela teamet ska iväg på nåt skoj. Vi vet inte ännu vad, men det ska vara lite arbete o lite skoj o sen ska kvällen avslutas med TROY, dvs dansshow, det ska bli kul! Så tror nog inte jag hinner skriva imon, men man vet alridg..

Ha iaf en fin torsdag därhemma!

Kramas

Ovido - Quiz & Flashcards