Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Åse - 3 juli 2008 16:58

Åh va nice det är att vara ledig! :) Mamma o jag har nyss kommit hem från beachen, har varit en nice dag! Vi har paraglidat också :) De va sjuukt nice, såg hela Side :) OCh efteråt i vattnet såg vi en kjempestor sköldpappa :) Skitfräckt! Sen har vi mest bara legat o solat o chillat, helt underbart nice. Och nu är vi hemma igen. Det har pratats lite om en middag för hela teamet ikväll, får väl se om det blir något med det. Det har även pratats om en fest ikväll efter middagen. Alla va sugna tydligen, så det kan ju bli riktigt nice! :D Synd bara att Elise o jag ska upp supermega tidigt imorgon o studda Pamukkale, men man kan väl sova på bussen? Haha ;)

Hmm, jag har ett problem faktiskt.. Min mp3spelare ha lagt av. Den säger att listan är tom fast den säger ockås att det finns 550 låtar. MEn inget går att spela. SUCK! Inte direkt vad jag behöver just nu! Smart som jag var tog jag med drivrutinerna till den, men de funkar bara till Windows XP, och jag har ju Vista på min dator. :( Får se om datasnillena Johan eller Henrik kan hjälpa mig att antingen ladda hem drivrutiner som fungerar till denna datorn elle rom jag kan låna någon av deras datorer och bara tömma all musik som finns på spelaren så att jag kan lägga in nytt sen från min egen dator, det har nämligen fungerat förr.. Så jag håller tummarna för att detta ska lösa sig på bästa möjliga vis! Helst så snart som möjligt me! Kan inte tänka mig en värld utan musik... :/

Jahapp, så var Elise tillbaka också! :) Det var kul att se henne igen imorse! Satt inte uppe o väntade på hennes hemkomst inatt, tänkte först göra det men det blev senare än jag trodde så jag gick o la mej efter att ha skickat ett välkomst sms till henne! :)

Vi hade supermysigt igårkväll förresten.. Först satt jag o mamma o Meidie på vår balkong o småpratade lite, sen kom Johan, Peter, Emma o Beatrice hem från sin middag så satte vi oss alla här nere vid trädgårdsbordet och drack lite öl/vin/drinkar o Johan spelade gitarr o vi sjöng alihopa och hade en riktigt trevlig kväll! :D

Ikväll ryktas det som sagt om fest, och det säger ju inte jag nej till, haha :) Tror faktiskt att jag ska nu alldelles ganska snart gå ner på lilla butiken bredvid hawaii och köpa några goda smaskiga tropical freezer så att man kan tjuvstarta lite innan de andra kommer hem från jobbet! hihi ;)

Sitter med ett stort leende på läpparna och njuter av livet! :) Ett par dagar sen jag var såhär glad och det känns bar att inte vara deppig längre!Q En sak som är tråkig är att Henrik inte kan hänga med ut o festa ikväll, han har ju service telefonen. Kommer nog inte bli så glad när han hör att alla vi andra ska ut, men sånt e  ju livet ibland tyvärr. Jag ser själv inte framemot nästa vecka då förmodligen jag kommer få telefonen, suck! :/ Undrar vem jag ska dela med.. Nåja, man är ju två som delar så det blir ju io princip bara en halv vecka, och det ska man väl klara av..? ;)

Nej, nu tror jag att jag ska kila ner i butiken.. Elle rkanske ta mig ett dopp i poolen.. Hmm, tål att funderas på!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards