Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Åse - 8 juli 2008 07:01

Oj oj oj, vart ska jag börja? Må ju begynde med och förtelle om söndagens party. Jäklar vilket party! :D Det började med singstar uppe hos Johan o Henrik, alla i teamet var dör, nästan! Vi var 9 pax, vilket är helt sjukt många för att vara fest i Side, det är ju vanligtvis oftast bara jag o Henrik, alternativt jag, Henrik, Johan o Elise.. Så det var helt lovely att vi var så många, och det finns ju inget bättre sätt att festa på än med just singstar :) Vi körde lagtävling, och kvällen var helt underbart bra. Sen stack vi ut, nästan allihopa, det var jag, Josse, Henrik, Johan, Linus, Bea o Meidie. Ut till Stones o mötte upp med Ving o några andra. Där stanade vi ett tag, och alla blev fullare o fullare, mest jag o Johan tror jag, haha. Vattenpipa som vanligt, och en massa dans. Vilken stämning det blev när de spelade svenska sånger som Boten Anna o Ingen sommar utan raggae! :) Nåja, sen gick vi vidare till Athena, men där var vi inte så länge, sen har jag lite svårt att minnas kvällen. Jag vet att vi gick till lighthouse men där var stängt så tror jag att det var ca nu som resten åkte hem, men inte jag o Josse, vi träffade några svenska killar så vi gick tillbaka till Athena och sen slutligen tilbaka till Stones.. Nåja, trots att jag inte minns allt vet jag iaf att det var en riktigt rolig kväll! :D

Igår var jag ledig så jag o Josse var på beachen, när jag väl släpat mig upp ur sängen, vill säga! ;) Och sen var vi ute o åt på kvällen o sen såg vi film, jag Henrik o Elise. Josse var trött o sliten efter söndagens bravader så hon gick o la sig.. ;)

Idag ska jag studa Real Turkey, vilket är grunden till dagens rubrik. Jag är inte upplagd för detta, men vad gör man? I eftermiddag ska jag sen ta bilen till Alanya, vilket är ca en timmes färd, för att sitta på GOL i 3½ timme o sen köra hem igen kl 20.. Detta är anledning nr två till dagens rubrik. SUCK!  Blir ingen så rolig dag detta, men jag slipper iaf dep night ikväll, och jag slipper också airport night imorgon faktiskt. Har blivit airport responsible imorgon kväll istället.. spänande! ;)

Nej, nu har jag nog inte så mycket tid igen.. Måste göra mig iordning så att jag inte blir sen! Ha en underbar dag, jags ka försöka jag också!

Krama

Ovido - Quiz & Flashcards