Direktlänk till inlägg 26 juli 2008

Snart flygplatsen..

Av Åse - 26 juli 2008 15:49

Åh, jag vet inte helt vad som har hänt med mig.. Jag är så glad! :D Kan ju ha att göra med att nedräkningen inför hemresan är på gång på riktigt nu.. :D Det är bara flygplats ikväll, imorgon HT o service, måndag service *2 o tisdag service *2 sen åker jag hem på onsdag! :D Ska bli såå nice at komma hem o träffa alla! Ser så mycket framemot det! Och det ska bli skönt att vara ledig! Kommer iofs ränna omkring som en dåre för att hinna med allt jag vill hinna med, träffa alla o alla fester, men jag är ju leeeedig! Inga tider att passa.. Så skönt! Men nu ska vi inte ta händelserna i förväg, utan lite jobb är det kavr. Men jag ser faktiskt framemot flygplatsen ikväll! Vet inte varför, men jag är bara på så bra humör somsagt så det ska bli nice. Dessutom e vi 3 st från Side som ska hjälpas åt att senda bussarna, så det ska nog gå lugnt! Johan o jag först o sen kommer Elise som en förstärkning just som vi blivit som tröttast! haha :D

Pamukkale igår gick förvånansvärt bra! Vågar knappt säga det, men jag hade faktiskt roligt! :D Fick mycket beröm av både gäster o lokalguide, så de va nice! Det enda negativa var när vi var påväg hem så var vi lite sena o sen kom inte kombinationsbussarna i tid.. men annars gick allt helt fint! :D

Sen hade jag sendbuss på natten så jag fick lite hjälp att hålla mig vaken tills dess, tack Jocke o Marcus! ^^ :D Och sen skickade jag iväg mamma o pappa o några andra gäster o sen var det hem i sängen.

Sov läänge vilket var grymt nice! Sen har jag nyss varit på kontoret o packa lite material åt mig o Johan (som är i Kemer) och snart är det dags att fixa lite mat innan det är dags att åka till flygplatsen.

Johan, duktig du har varit på att uppdatera din blogg, har du tråkigt i Kemer, eller..? Hehe ;)

Jocke, helt sjukt, nu blev du omnämnd igen, och denna gången faktiskt på riktigt!

Josse, Jocke e en av Johans vänner som var här i förra veckan, se bilder på facebook, de e han med kepsen! ;)

Oj, hehe blev bara hälsningar till folk på J, fräckt!

Ha det guttans allihopa, vi ses snart!! :D

KRAM o PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards