Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Bloggen är knasig!

Av Åse - 28 juli 2008 18:22

Åh, har inte kunnat uppdatera er för bloggen har varit lite knasig på sistone, och det är det fortfarande, men jag håller tummarna för att detta ska fungera iaf! :)

Hm, efter riiiiktigt galen festing igår hos Ving har jag varit så sjukt jävla idiotbakis idag påp Manavgat. Grymt! Längesen jag var så här kass! :S Ok, Cajsa, det var inte riktigt så illa som efter Kulla den gången om du minns..? hehe ;) menmen, turen gick fint iaf och jag fick applåder i bussen när vi var tillbaka i Side, så jag är nöjd! Nu ska vi alldeles snart ner på Side Hill o äta den fantastiska grillbuffén! :D Blir väl jag, Elise, Emma o Meidie.. ska bli ett trevligt slut på denna dagen! Sen får jag väl försöka börja packa kanske? Åker ju hem i övermorgon! Fattar ni hur nsart det är?? :D:):D Om jag får en plats på flyget, förståss.. Det ser inte så ljust ut.. den platsen till CPH var fortfarande kvar när jag pratade med Jenny igår, så hoppas hoppas! Annars överväger jag starkt att bryta benet på nån o ta deras plats. haha ;)

Nej, men det löser sig, jag är positiv! Ser inte problemen, jag ser lösningarna! Eller hur Henning? ;)

Jag måste säga att jag är grymt besviken faktiskt! Tre hälsningar direkt till personer i förra inlägget och ingen som kommenterat.. vad är nu detta? :(

Bättring, tack!

Nej, nu ska vi snart åka!
Massa kramar, vi SES snart! :D

 
 
Ingen bild

Josse

28 juli 2008 20:55

Hade ju inte hunnit läsa ditt förra inlägg från nu! Men tack för att du nämner mig =)

 
Ingen bild

Henrik

30 juli 2008 07:20

Men du glömde Stan 3 och folket där ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards