Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Åse - 3 juni 2008 20:15

Rubriken kan verka förvirrande, men jag är faktiskt just nu både riktigt glad och riktigt ledsen! Riktigt jävla megaglad för att jag kan festa med Henrik imorgon! :D Ska vara på flygplatsen dagtid! Lovely! :D Blev så glad när jag såg mina listor! Då gjorde det absoult ingenting att jag behövde sitta kvar en stund till på kontoret o göra välkomstmaterial :)

Ledsen är jag för att Camilla inte kommer tillbaka.. alls.. :( Linus berättade idag och så pratade jag med henne nu precis på msn. Hon är sjukskriven en månad sen ska hon åka tillbaka till London. Riktigt tråkigt! Jag som blev så riktigt bra vän med henne på så kort tid! Hon har så många likheter med Ulrika som också är en av mina bästa, måste ha något att göra med "the blue feeling"! ;) Såå trist att  du inte kommer tillbaka Camilla, det vet jag att vi alla tycker! Hoppas hoppas att du iaf kan komma ner o hälsa på oss när allting har ordnat sig hemma! Pratade med Johan nyss också.. Han kommer tillbaka till oss iaf, han längtar redan tillbaka sa han. Och han har bara varit hemma 4 dagar.. haha ;)

Nåja, då blir det Havalimani med Kristoffer, Inger o Camilla imorgon. Känns tryggt! :D Och kommer bli riktigt kul tror jag me! Lovely! Och sen party på kvällen! Henrik, jag, Henriks nya turkpolare och så ska jag försöka få med Elises vännina Ida också. Kan bli ett härligt gäng! Längat så tills jag häller upp första drinken! Mmmmm haha

Nej, undrar nog om det inte blir en dusch nu, känner mig så svettig o inte helt fräsch.. Sen ska jag nog gå o lägga mig o se klart titanic tror jag.. Såg precis bara till kraschen med isberget igår, så har väl typ halva kvar tror jag.. Kan bli en lagom kväll.. Kanske inte hinner med någon update imon, såfall kommer den på torsdag efter HT.. men jo, borde nästan hinna imon.. Får se, beror på när jag kommer hem från flygplatsen.. Menmen, ni lär märka det! ;) Sov gott när det är dags! Kramar

Av Åse - 3 juni 2008 13:40

Först en liten update från igår.. Blev ingen fest för min del. Elise o hennes vännina gick o la sig o skulle vila lite.. Ganska mycket blev det.. När klockan va 21 o de fortfarande inte kommit upp ur sängen tröttnade jag så då gick ja o la mig o kollade på film istället. :) Hade ju laddat hem titanic. Såå mysigt var det. När jag nyss hade startat den insåg jag att det inte fanns subtitles, men det gjorde inte så mkt eftersom jag sett den såå många gånger o kan nästan alla repliker utantill ;) Låg o smsade undertiden med. Hur mysigt var inte det? Tack till den som skrev alla fina smsen, du vet själv vem du är! Saknar dig som fan, hoppas du läser detta! ;) Fick mig på lite bättre humör igår när jag låg o kände mig ensam o tyckte synd om mig själv..

Nog om det, idag är det service som gäller för hela slanten. Först kl 9-11 var vi på Side Hill, jag o Henrik. Första gången på en vecka tror jag som jag träfade Engin. Han var sur (eller låtsades vara sur..) för att jag inte varit där på så många dagar. Jag fick då snällt och vänligt förklara att det inte är jag som gör schemat, utan Linus.. Då sa han att han skulle säga till Linus (eller Junus som han uttalar det ;) ) att han skulle göra schemat så att jag altid var på Side Hill. Haha han e fan inte klok! ;) Nåja, efter det körde jag o Henrik till Sun Beach Hotel för att träffa några gäster o sen till Sun City för lite mer service. Nu ska vi snart gå igen för HEnrik ska likvidera innan Servicen kl 16 och sen må vi bara ikke glöma att vi ska inom Sun City på vägen hem från Side Hill.. Henrik har ju serrvicetelefonen denna vecka, det ringde tre gånger inom 10 min när vi satt o åt idag nere på Aphrodite.. ;) Jag hoppas på fest imorgon, om jag inte på flygplats kväll vill säga.. vilket jag förmodligen kommer få, så jag är inte helt inställd på fest.. bara lite. Henrik är nämligen ledig imon så enda dagen på hela veckan han kan dricka efes är imorgon.. Och "it can not be like this" att halva SPC ska festa utan andra halvan.. Så gör man ju bara ikke.. eller..? ;) Nej, nu måste jag rusa. Later! :) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards