Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Åse - 16 juni 2008 17:19

Oj, va trött jag är idag! Skulle egentligen till Melissa Garden ikväll på BBQ night, men tror faktiskt inte att jag orkar.. Plus att det är så drygt att sitta själv o äta eller alternativet som är att "tvinga sig in hos några gäster" och FRAMFÖRALLT så pallar kag inte träffa de dryga gästerna som jag skrev om igår.. Så jag tror nog att jag stannar på rummet ikväll o chillar, alternativt tar med mig datorn ner i restaurangen o sitter lite på internet.. men har ju suttit här ett par timmar nu redan så kansek stanar på rummet. Typiskt att man inte kan få internet på rummet.. :( Men jag har ju några vänneravsnitt kvar på skivan som jag lånade av Henna o de e ju faktiskt också fotboll.. Man kan klara sig utan internet ibland, även fast det är svårt.. ;)

Snart ska jag tillbaka till Side igen! :) Faktiskt mer snart än jag trodde, för jag ska ha dep night imorgon. Så jag åker förmodligen härifrån med bussen 23.15 imorgon kväll och hjälper gästerna med incheckningen på flygplatsen för att sedan åka bil med Jutta tillbaka till Side tidigt på morgonen på onsdag! Yei! Helt lovely ju! Kommer jag hem redan på onsdag morgon, istället för onsdag kväll som jag trodde. Visserligen måste jag ju sova då ett par timmar, men jag hinner ju iaf säga hejdå till Elise innan hon åker till Norge och till Henrik innan han åker till Kemer! :D Sen ska jag ju hit till Kemer igen torsdag kväll då SPC blir till KPC för en afton, så då känns det skönt att jag honner vara i Side lite innan dess.. ;)

Frida, som svar på din fråga.. Kemer är lite mindre än Side skulle jag tro.. och ligger en timme på andra sidan Antalya, dvs ca 2 timmars bilfärd från Side (ca 3.5 timme med buss - vilket vi använder oss av..) Nöjd med svaret..?

Camilla, om du läser.. jag ska verkligen verkligen försöka skicka dina saker nusåfort jag kommer tillbaka till Side, So sorry att jag glömde innan jag åkte! :/

Har skrivit mail till mamma nu med alla saker jag vill att hon ska ta med sig hit.. Hahah hon kommer knappt få plats med sina egna saker.. ;) Heheh nej så illa är det faktiskt inte! Mest småsaker! Och dessutom gör jag ju henne en tjänst för jag gör ju så hon får plats att ta med sig saker hem härifrån som hon vill handla, för mina saker stannaer ju här! ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska snart gå upp på rummet o äta nektarin o vila en stund, sen får jag se hur kvälen blir...

Krama

Ovido - Quiz & Flashcards