Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Åse - 23 juni 2008 18:26

Jaha, då har man kört Manavgat idag.. Gick fint utan problem.. :) Och gästerna tackade för en mycket trevlig dag efteråt, så jag känner mig nöjd! :D Fast tre timmar på bazaaren var liiite för länge.. :/

Just nu sitter jag på balkongen och dricker GT och vill festa!! Varför är det ingen som vill festa med mig ivkäll? Varför är Henrik i Kemer? Suck, varför varför varför? Jag som är så sugen! Får väl hålla mig till torsdag då Henrik och jag har avtalat SPC fest.. :/ Eller så får jag festa med morsan ikväll.. Haha! ;)

Var väl egentligen inte så mycket mer än så jag ville ha sagt... GTn är god iaf! :D Kanske borde tänka på middag också..? Nåja.. får väl se när mamma kommer ur duschen..

Ha en fin kväll alla! Och om någon från Side läser.. Snälla tänk över fest en gång till! haha ;)

Pussss

Ovido - Quiz & Flashcards