Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Åse - 4 juni 2008 18:07

Sådär, då har man varit en sväng på flygplatsen också. Shit va stressigt det blev! Alltid är det så bra planerat med när planen landar, men sen blir det också alltid förseningar på ett flyg o nästa flyg kommer förtidigt så kommer precis alla gästerna samtidigt ändå.. Drygt! Framförallt när man ska över till terminal 2 också.. då kan det lätt bli ruskigt stressigt! Som idag tex.. Och sen att det är typ 32 grader varmt gör inte saken mkt bättre.. Men jag ska inte klaga, tänk om det hade regnat.. haha

Ja, ikväll är det så dags för fest :D Sitter o dricker lite vin med sprite just nu o enjoy life :) 100% joy of living :D haha Ska väl snart masa mig in i duschen o sen gå över till Henrik för riktig jävla SPC fest! :)

Tur att jag har haft HT med Elise 2 gånger förr så att vi vet hur vi ska dela upp infon, för jag kommer inte gå upp rent för tidigt imon! ;)

Nej, nu har jag inget mer vettigt att skriva! Festa lugnt alla ni hoppa :) Tsss Puss


Av Åse - 4 juni 2008 10:49

Så sitter man på kontoret o väntar på att klockan ska bli halv ett så att det är dags att åka.. Tror egentligen inte att jag får blogga härifrån, men om ingen annan använder datorn för något vettigare så kan det väl inte spela någon roll..? ;)

Fick nyss ett sms av björn, handlade om Winnerbäck. Sån ångest jag har att jag missar hans koncert i sommar! Sommarkoncerter som är så mysiga! Typiskt alltså.. Ok jag har chans att se honom, men då måste jag åka typ till stockholm eller säter (var nu det ligger...?) Nån som e sugen på en roadtrip..? Sara kanske..? ;) Nåja, man ska väl inte vara allt för ledsen.. det går fler tåg.. Blev dock riktigt glad för jag hörde att han fick rockbjörn, både för årets sång och årets manliga artist! Thats the way! :)

Snart är det alltså dags för flygplats, blir en hyffsat kort dag där för mig idag.. Åker härifrån vid halv ett o bör vara tillbaka vid sex. Ska senda 5 bussar på 4 flyg på mindre än 2 timmar.. (Eller senda 4 o åka med en om man ska va petig) Enda saken som kan bli dryg är att jag ska bort på terminal 2.. men det löööser sig, det gör det alltid! ;) Hehe

Ikväll är det PARTY! :D Ska bli såå nice! Nu har jag såå stora förhoppningar så nu blir det säkert inte så ball bara för det.. men då har jag iaf haft kul när jag tänkte på hur kul vi ska ha.. hahah gud va lättroad man kan va! ;)

Hihihi, fick nyss ett jätteroligt sms av Björn. Eller det var nog inte menat att vara roligt egentligen, men det som stod där i räknade jag som ett skämt fr jag týckte det var så kul! Kommer aldrig hända! hahaha gud va kul! :D Om du läser detta Bjrön är du nog den enda som fattar vad jag pratar om. ;) Skitkul tyckte jag det var iaf!

Nej, nu är det väl snart dags att få på uniformen, gå på toaletten o sen köpa sista delen av min lunch, dvs en glass nere på hörnan! ;)

Later! Puss

BTW.. till alla er på Grand/Lundia som kanske läser, have fun idag/ikväll/inatt på sommarfesten! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards