Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Åse - 8 juni 2008 08:37

Jodå, hade jag rätt igår eller hade jag rätt? Kaos på flygplatsen, det slår aldrig fel! ;) Allt blev helförvirrat iochmed att STO som skulle landat 22.20 istället bestämde sig för att komma 00.50 Tack för den, ingen sömn till Åse nä! Därmed kom NYO innan det, men där hade jag ju inga bussar.. Eller..?? Elise var tvungen att åka över till terminal 2 (denna underbara terminal 2, kan vi inte bara trolla bort den..? Tänkte skriva spränga men insåg att det lät lite drastiskt!) Så helt plötsligt var jag stuck med 5 bussar på två flyg och allt blev bara drit, som vanligt.. Men men, sånt e livet.. Fick sova ett par timmar iaf och nu är det snart das för HT med chefan.. Sk avara på kontoret om 20 och jag är inte halvfärdig.. Märkligt att man altid fastnar i bloggen..

Tack Johan för alla plussen förretsen, kunde inte undgå ett smile när jag såg dem, hoppas att det håller i sig hela dagen! Eller iaf under HT haha

Ovido - Quiz & Flashcards