Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Åse - 9 juni 2008 21:59

Jaha, då blev man mätt idag igen :) Riktigt god grillbuffé, som vanligt! :) Och gratis är ju alltid gott, som vi sa på Warghajken (det var tider det!) (Nej, det kan inte vara så att jag just sa nånting som i princip betyder "det var bättre förr"! Nej, det hände inte!) ! ;) Nåja, nästan gratis iaf.. 5 lira är ju ingenting! Nu sitter jag hemma i sängen och ska väl gå o lägga mig. Sitter o lyssnar på Jason Mraz - I´m Yours.. Den e ju hur bra som helst! Megamys!! Men blir lite ledsen av den också.. Är lite ledsen överhuvudtaget idag.. Funderar en hel del på hur vissa folk tänker.. OM de tänker.. :( Vill inte gå in på detaljer eftersom jag inte vet vilka som läser, men Camilla.. Jag saknar dig massor! Skulle behöva dig här just nu! Usch, nu blir det helt för deprimerande här, det var ju inte meningen!

Får prata om något annat... Björn har hjälpt mig att betta idag, tack för hjälpen! Och tack för att du bettade bort 30 kronor som redan har flugit sin kos, redan efter halva matchen.. ;) Hehe nej, skoja bara, det är chill! ;)

Nu tror jag att jag ska gå o lägga mig.. Ska lyssna på mysmusik, såsom utvalda winnerbäckfavoriter, Jason Mraz (of course), Nicola Sarkevic (tack Björn för att du introducerade denna underbara låt i min värdl!) och lite andra med hög mysfaktor! Imorgon är det BS på morgonen sammen med Henrik o sen ska vi sitta på kontoret o packa välkomstmaterial, äta slik och lyssna på svensk radio :D Ser framemot det! Sov gott därhemma! Krama

Av Åse - 9 juni 2008 17:27

Oj, insåg att det var ett tag sen jag skrev, eller egentligen inte, men i den takten jag brukar skriva så har det hänt en del sen senaste uppdateringen! ;)

HT igår gick strålande, trots att DM-Lisa var där o lyssnade.. ;) Nemas problemas fakstisk.. Linus kallade bara mig Elise en gång, så de va chill.. haha ;) Efter HT var dte lite service, lite kontor o sen va dte  veckomöte.. Vi blev inte så många för Johan är ju på semester, Jutta i Kemer och Henrik sov för han hade varit på extrainsatt flyg från Oslo pga strejken, så han kom hem 09.00 från flygplatsen.. Men mötet gick bra, förutom att Lisa måste ha tyckt att jag är världens mest negativa person för jag tog upp allting som var fel och tyvärr var där ingen som backade upp mig.. Synd att inte Henrik va me för vi pratade om de efteråt att han hade verkligen backat upp mig eftersom han tycker likadant som mig i de flesta fallen som vi pratade om, menmen.. nog om mötet.. Efter det var det dags för service på Side Hill igen med Henrik. Hade sjovt som vanligt, de e helt galet hur roligt man kan ha ihopa! :D Vi har typ exakt samma humor, de e så nice! Och ändå är han dansk! haha ;) Nåja.. Vi bestämde oss för att festa på kvällen iaf.

Först blev det guidemiddag på den nya restaurangen i side centrum. Riktigt gott o trevligt! Supermysigt ställe :). Sen gick Linus, Emma, Henrik o jag vidare till Liman o kollade de sista på fotbollen, Polen-Tyskland. Sen gick vi vidare, till nyöppnade Athena.. Skitfräckt ställe men skitlite folk! :( Vi drack en drink sen skulle vi gå vidare till Stones, men där va me skitlite folk så då sket vi i det.. Linus o Emma åkte hem och jag o Henrik stod i valet o kvalet, vart skulle vi ta vägen? Det blev naturligt vis Lighthouse, vad annars? Haha.. Vi hade riktigt riktigt roligt, precis som SPC plejer o ha! :D Snackade om allt o ingenting o skrattade massor! Kom väl hem vid halv fem tror jag, så det blev ca 3 timmars sömn för mig innan det var dags att hoppa upp ur sängen o köra manavgat & rivertrip! ;) När jag kom hem inatt tänkte jag tilloch med "om jag struntar i o ta ut linserna sparar jag tid imorgonbitti"! haha hur sjukt e de..? ;) Menmen.. utflykten gick bra, hade Emma med mig som studade så jag hade trevligt sällskap hela dagen :) Lovely! Sen var det ju inte helt fel att där fanns en snygging med ombord på båten heller.. ;) Och en rolig liten pojke som ställde massa frågor till mig när vi badade i havet.. "finns det pumor här?" haha Emma, det kommer vi sent att glömma! ;) Och sen den söta lilla norska flickan påvägen hem,, Hon var ju bara såå söt hon me! Nu har jag kommit hem för typ en timme sen.. Bara chillat lite.. Ska snart gå ner o duscha o sen ska vi ner o käka på Side Hill ikväll. Grillbuffé ju! :) Ska bli nice! :) Men tyvärr har man ju BU-telefonen ikväll o imorgon så blir ingen fest för mig ikväll.. :/ Trist! Men kanske lika bra det, för annars hade jag varit stendöd imorgon.. ;) Nu tror jag att jag är sent ute, så må skynda mig! Uppdaterar ikväll eller imorgon! Ska bli en så nice dag imon, BS med Henrik på morgonen o sen ska vi sitta på kontoret o packa material.. E de nice work eller? haha

Later! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards