Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Åse - 25 juni 2008 18:51

Oj, det har varit en ganska hård dag idag.. Tog längre tid än jag trodde att fixa med hemresetiderna och sen fick jag köra runt till fler hotell än jag trodde och byta dem me.. Sen tog jag en tur till Manavgat o tankade bilen, duktigt va??, och handlade mat på MMigros.. Och nu sitter jag här o pysslar lite med min lilla hemlis till teamet.. Blir nog färdig idag så då får de andra se det imon eller på fredag! :D Åh, nu är ni nyfikna va, Johan o Henrik.. ;) Antar nämligen att de är dem enda som läser...

Nåja, ikväll ska jag o mamma ut o äta och se på när Turkiet vinner över Tyskland! :)
Ha en trevlig kväll därhemma!

Kramas

Av Åse - 25 juni 2008 10:12

Åh, jag är grymt trött! Borde verkligen sova nån timme till men jag kan inte.. Har legat här framför datorn o chillat nu i snart en timme så det börjar väl bli dags för frukost tror jag.. ;)

Dep night inatt var lugnt. Inga problem, och ala gäster kom så det kändes grymt bra att kunna sötta sig i bilen redan strax efter fyra! Var hemma innan det var ljust, sååå nice! :) Idag är det lite kontorsarbete som står på schemat.. Funderar på om jag ska göra det direkt för att ha det avklarat eller om jag ska chilla lite nere vid poolen med mamma fösrt.. Får la se, ska börja med att äta frulle så ska jag avgöra den saken lite senare! LEdig imon, så ikväll blir det öl till fotbollen, det är en sak som är jävligt säker! :D

Update later!

Ovido - Quiz & Flashcards