Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Åse - 20 juni 2008 23:16

Ja, det är egentligen dags för mig att sova för ett ganska bra tag sen.. Ska upp tidigt imorgon. Jag har transfer kl 8.45 och innan dess måste jag fixa med mitt material. Jag hoppas innerligt att det finns tillräckligt mycket material så att jag inte behöver kopiera.. det blir drygt! Så jag räknar med att jag får vara på kontroet vid 8 imorgon, då bör jag hinna.. Så med andra ord borde jag sova nu, specietl med tanke på att jag fått ganska lite sömn de tre senaste dygnen.. Men sen finns det inga lakan i min säng heller, för de var jag ju så duktig o tväddate innan jag åkte till kemer igår, men tvättmaskinen hann inte bli klar, så jag hängde upp dem idag när jag kom hem, vilket betyder att det inte är torrt än.. Så jag tänkte att jag sover i Elises/mammas säng inatt.. :) Går väl lika bra de.. Hoppas den är skön! ;)

Har haft en trevlig kväll med de i teamet som är här.. dvs ala utom Elise, Henna o Henrik.. dvs vi vara bara svenskar ( ja, Jutta räknas som svensk och så även hennes syster! ;) ) Kändes lite märkligt ändå att vi har pratat svenska hela kvällen, och bara svenska.. ;) Men har somsagt varit en trevlig kväll med god mat! Grillat kött, potatissallad, vanlig sallad och ägg med god röra på! :) Tack till alla inblandade! Vi får ju inte heller glömma Johans o Peters goda efterrätt! Smaskiga pannkakor fyllda med varm fruktsallad! Gott! :D Sen har vi bara suttit o snackat skit om allt mellan himmel o jord.. Trevlig kväll, helt enkelt! :)

Men nu är det somsagt dags för mig att sova så att jag är utvilad på flygplatsen imorgon när mamma kommer! :)

Sleep tight, hoppas att alla e fulla o glada ikväll! ;) Kram o puss

Av Åse - 20 juni 2008 19:48

Hinner egentligen inte skriva nu, för vi ska börja fira midsommar om 12 minuter och jag borde verkligen duscha innan det.. :S

Tänkte egentligen bara säga glad midsommar till alla, hoppas ni har det riktigt kul! Till alla i Simrishamn vill jag säga att jag önskar jag vore hos Er, tänk om vi kunde göra en favorit i repris från förra året, det hade varit helt underbart! Ok, om vi bara tar bort regnet på midsommardag som gjorde att vi inte kom till Kulla.. ;)

Och till Er som är på Josses fest vill jag också säga att jag önskar jag vore hos er.. ;) Ha de riktigt kul, drick många av Josses goda flädersnapsar! ;)

Måste också beräta at jag hade den roligaste o galnaste kvällen på, jag vet inte hur länge, igår! Henrik och jag, vi är 2 som vet hur man gör för att ha det sjovt, det är en sak som är säker! Haha bara skrattar när jag tänker tillbaka på hur sjukt allting var! Kanske kommer en rapport senare, kanske inte.. har ännu inte bestämt mig om det ens går att förklara hur kul vi hade och vad det var som gjorde det så jukt.. Vi har iaf några nyckelord.. Den lille havefru, white party, "do you like this place?", kebabplace med konstiga stolar, BK som var stängt och framförallt taxifärden! haha Henrik, jag vet att du skrattar högt om du läser detta!

Nu måste jag duscha o göra mig iordning!

Mamma kommer imorgon, jippie! :)

Later!

Ovido - Quiz & Flashcards