Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Åse - 30 juni 2008 13:09

Ja, jag är liter nere idag, som rubriken avslöjar.. Men bli inte orliga, ni vet det går alltid lver ganska snabbt.. Tror i själva verket det handlar om att jag är trött o inte har ätit. Tänker alltid på Ulrikas goda råd, så just nu sätter jag i mig knäckebröd o sen ska jag ta mig an mitt svenska lösgodis :)

Ska lägga mig i sängen o vila en stund o göra något som garanterat får mig på bättre humrö.. Se vänner! :) Ska ju snart börja jobba igen..

Igårkväll var riktigt nice :) Hade sjovt ända tills det var dags att gå o lägga sig när klockan var halv fem.. haha

Orkar inte skriva om hela kvällen just nu, även fast det nog är precis dte jag borde göra för att bli på bättre humör, men det kommer senare.. Om jag har lust.. Vi ska nog ner på Side Hill o äta grillbuffé ikväll, iallafall jag o mamma. Johan brukar heller aldrig vara svår.. ;)

Nåja, nu är det dags för vänner o godis :)

Hörs!Kram

Ovido - Quiz & Flashcards