Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Åse - 28 juni 2008 13:25

Måste börja med att be om ursäkt att jaginte har uppdaterat på länge! Men vi har inte haft internet på ett tag nu! :/ Vet inte vad som hände, men det hara bara inte fungerat.. Men idag tog jag tag i problemet och fixade det, såå duktig jag är! ;) Vet knappt när jag skrev sist så vet inte vad jag ska börja uppdatera med..

Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på Lasse Winnerbäck som sommarpratar i P1! :D Tack gode Gud för att internet finns! Såå nice att sitta o lyssna! Nåja, i kväl är det flygplats som gäller, som brukligt på lördagar.. Ska åka vid halv sju o kommer väl hem senast runt midnatt så känns som en helt ok kväll.. Bara det inte blir förseningar såklart.. ;) Innan idag har jag haft två sendbussar o sen packat lite material... Igår hade jag o Peter BS på morgonen, haha det var då det roliga hände medhan på operations som inte förstod att gästerna hade glömt något på bussen förra onsdagen utan han verkade tro att gästerna skulle glömma något nästa onsdag. hahah hur knäpp kan man bli? ;) Nåja, Peter o jag hade kul iaf! Sen på eftermiddagen fick Peter åka ensam på BS så tog jag o Jutta hand om transferlistorna och sen gjorde jag allas välkomstmaterial. Mycket uppskattat och helt klart ett bättre system. Sa till Linus idag att vi alltid borde göra så för det kändes mycket enklare... Igårkväll åt jag o mamma gubbaröramackor igen, GOTT! Och sen tittade jag o Henrik på film, faktiskt en bra film och jag hängde med bra trots att ljudet var ganska lågt o ingen text.. ;) Bra film, men jag nickade till ibland.. Jag var så sliten! :/

Just det, det finns ju en anlednig att jag var sliten, det har jag inte skrivit om ännu.. Vi hade singstarkväll i torsdags, för Henrik o Johan var lediga igår.. Det var sjovt! Henrik o jag i lag mot Johan o Peter. Hahah gud va jag skrattade, kul hade vi!  :D Tyvärr blev det inte lika kul när vi kom  ut på Stones o lighthouse.. Stones var helt OK, Johan o Henrik rökte massa vattenpipa som vanligt, och denna gången vågade jag faktiskt testa.. ;) Tog sjukt många bilder med på Henrik o Johan när de sprutade rök, vissa blev faktiskt sjukt bra! Men lighthouse var faktiskt inte alls kul. Vet inte om det var för att jag var lite trött o visste att jag skulle upp o jobba eller vad det var som gjorde att det inte var så kul, men jag gick hem hyfsat tidigt iaf.. Fick Johan med mig i taxin, skönt så jag slapp gå ensam, det är ingen höjdare.. Henrik stannade kvar, men han berättade igår att han åkte hem 10 min efter oss endå.. haha han e knasig! ;)

Annars då...? Jo, jag hade ju mina konstiga utslag som jag var o kolade upp på Medicus, vet inte om jag har skrivit om detta redan. I vilket fall så skrev han ut tabletter och salva till mig. Fine, tänkte jag. Men naturligtvis skulle han ge mig en spruta också. Lite nervös blev jag ju..Så täånkte jag at jag inte skulle titta på den så brukar det inte vara så farligt.. Men då började han naturligtvis prata med mig så jag kände mig tvungen att titta på honom för att inte vara oartig o då stod han där med den stora sprutan o förberedde.. :/ Men det gick bra ändå.. Gjorde inte så ont, och jag svimmade inte :) Duktigt Åse :)

Åh, jag måste ju berätta att mitt pyssel är klart också, och uppsatt på kontoret. Jag har gjort ett litet kollage med bilder på Team Side och fina utklippta bokstäver i fina färger. Sitter på väggen mittemot dörren när man kommer in på kontoret så den går inte att missa. Och de andra i teamet gillar den :) Jutta tyckte den var superfin o Linus me. Johan var jag citerar "grymt imponerad" :) Bamsegirlsen skrattade bara.. ;) Den enda jag inte har hört uttalande från än är Henrik. Han måste ha sett den imorse innan han åkte till flygplatsen men har inte träffat honom sen dess, han kommer väl hem om en timme eller så. Ska bli spänande att se vad han säger.. ;) Ja och såklart har inte Elise eller Henna sett den heller för de är ju hemma på semester.. 

Nej, nu är detta inlägget ganska långt och osammanhängade.. Gillar inte att skriva för så lång tid itaget, blir så knasigt.. Hoppas att internet inte försviner igen så att jag klarar av att uppdatera er lite oftare, som vanligt :)

Ha en fin kväll! Det är ju lördag idag, så festa på! ;)

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards