Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Åse - 21 juni 2008 21:06

Mm, här sitter man då på balkongen med mamma o dricker gt o spelar kort. Hurt lovely är inte de? Har fått gubbaröramacka också, MUMS! :D Sååå gott! Och hur länge har jag inte längat efter det..? Såååå länge! En viss mamma glömde ju att hon skulle göra det till mig som jag kunde ha med som matsäck på Kastrup när jag lämnade landet för ett antal veckor sedan.. Men hon är förlåten nu! ;) MM, annars har det inte hänt så mycet sen sist.. Har chillat.. Skönt som fan efter den svettiga dagen på lufthavnen! Imorgon blir det HT med Johan o sen service på efetrmiddagen. Ska få iväg mamma på hamam också tänkte jag.. Sen på måndag ska jag köra Manavgat igen. Pratade med Henrik om det i fredags när vi låg vid poolen i Kemer. Dte blir en ny upplevelse för mig att köra Managvat UTAN att va bakis.. hahaha ;)

Nej, nu ska jag natta mamma o sen ska jag se några avsnitt vänner! Mamma hade ju med sig ala tio säsongerna, TACK! :)

Sov gott alla ni hoppa! ;)

Förutom ni som är på kulla o dansar förståss.. ;)

Puss o kram 

Av Åse - 21 juni 2008 16:41

Ja, nu är mamma här! :D Kom med malmflighten idag, sen fick hon snällt sitta o vänta tills Stavanger hade landat o alla gäster kommit tills vi kunde åka hem hit till Side. Men nu är vi här. Har nyss varit nere o ätit "lunch" på Korner med K.. Haha OCh nu ska jag snart senda en buss och sen ikväll ska vi äta gubbaröramackor! Hur gott ska inte det bli!?! :D Får väl se om jag bjuder in några vänner på mat, men här finns nog inte så många att bjuda in för jag tror de flesta är på flygplatsen ikväll.. Som vanligt..

Usch ja, flygpklatsen ja, det var SVETTIGT värre idag! PHEW! Hade tre plan att ta hand om, gick ganska smidigt för de var mer elle rmindre på tid ala tre så det fungerade bra. Var Kristoffer, Silke, Patrick och jag så det gick bra.. Nemas problemas.. Förutom svetten då.. ;) Tror jag har druckit sex-sju flaskor vatten! Helt galet varmt! Menmen.. man ska inte klaga, varmare kommer det att bli.. ;) Åh, sitter här och äter svenskt lösgodis och tittar på alla saker som mamma kommer in med till mig! :) Kläder och filmer och SINGSTAR! :D Lovely, gissa vilka partyn vi ska ha med singstar! Helt lycklig! :) Nej, nu tror jag att jag ska gå o duscha innan jag ska senda min buss.. eller är det lönt egentligen..? Man blir lika svettig inom 5 min endå.. ;) Nåja, sånt är livet här i Turkiet! :)

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards