Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

hålla mig vaken eller vila...?

Av Åse - 24 juni 2008 21:59

Jag sitter här i valet och kvalet om jag ska hålla mig vaken tills avfärden till flygplatsen eller om jag ska ta en powernap..? Tror det senare vinner eftersom jag inte sov så mkt inatt heller.. OCh jag kan ju faktiskt endå sova typ två timmar så jag tror nog det kan vara en god idé!

Jag hade faktiskt skrivit ett inlägg i eftermiddags mellan servisarna men internet försvann precis då jag klickade på spara inlägget.. Låter som en dålig bortförklaring, jag vet, men det är faktiskt sant! Men det stod inte så mkt intressant så det gör inte så mycket..

Har alltså haft BS idag *2 med Johan.. Det har gått bra.. lite kludd som vanligt men inte överdrivet mycket.. Förmiddagen var något lugnare än eftermiddagen då Johan fick ett hyffsat stort problem precis innan vi skulle ta af sted, men de e sånt som händer... ;) Så vi kom sent till kontoret och där var också lite krabb som skulle ordnas med logar o lite annat, plus att både Linus, Jutta och Peter var där och då tar allt lite mer tid.. Det blev långa pass idag med andra ord..Men endå har jag hunnit med att sola och faktiskt fått en hel del färg.. Göttans! Nåt annat som inte är så göttans är mina utslag som jag har fått.. Det började lite blygt men växer mero mer för varje dag o nu har det börjat klia me.. så jag får nog försöka kolla upp det imon tror jag... Nåja, enb liten avstickare det där.. Nu ikväll har vi varit ute o ätit nere på den nya restaurangen precis bakom oss.. Det var vi i gänget som är i Side just nu, förutom bamsarna som hade baklängesmiddag med barnen på Side Hill.. Det var mkt god mat och trevligt.. Så dit blir det fler besök! Ska ta med Henrik dit me en gång för jag tror aldrig han varit där faktiskt..

Nu inatt ska alltså jag o Johan ut till flygplatsen o hjälpa gäster att checka in och se till så att de kommer hem till Norge igen.. 3 norska flyg har vi och alla på terminal 1. Nimmt! :) Jag ska åka med buss o johan kör bil. Rätt chill faktiskt att åka med bussen för då kan man chilla lite på vägen dit me.. Göttans! Sen får vi se vem av oss som kör hem.. Beror på hur trött Johan är.. ;) Imorgon ska jag bara ha lite kontorsarbete.. Ska skriva ut nya papper med hemresetider o sen köra runt med dem till hotellen.. Ska nog inte ta rent för många timmar.. Och imorgon kväll kommer Henrik hem! :) Jippie! Eller ja, han kommer nog inte förrän på natten, men endå, han kommer! SKa bli skönt att få hem honom till Side igen så att vi kan få ordning o reda! :D Side, gör sig redo för SPC! ;)

Jag har kanske inte skrivit förresten att jag inte ska till Kemer nästa vecka.. Balkan från Alanya är där istället för mig, han ville dit frivilligt och den vecka som passade bäst med alla semestrar och sånt blev just denna. Jag klagar inte! :) Hahha

Nej, nu tror jag nog att jag ska ta mig en powernap.. Känns bäst så!

Update igen imorgon, promise!

Puss o kram sov gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 2 maj 2009 16:17

Idag, innan jag ens kommenterar kommentarerna ska jag börja med att säga att jag är gryyymt ledsen att jag inte kan vara med på Josses 25 års fest ikväll! :( Men jag hoppas (och tror - nej är övertygad!) att ni får sjuuukt kul ikväll och att jag får ...

Av Åse - 30 april 2009 17:57

... att jag inte har uppdaterat på länge.. Har bara inte haft lust/tid/ork osv... Men nu är jag här.. en stund iaf. Idag är det torsdag och torsdag på Kreta bertyder flygplats om o om o om igen.. :P Vi var där tidigare idag och vi ska dit ikväll igen...

Av Åse - 24 april 2009 06:46

.. Usch, nu får det snart vara slut med de här tidiga morgnarna.. Och ja, det är det ju faktiskt, leeeedig imorgon! :) YES! Och dessutom LÖN idag, ioch inte vilken lön som helst, utan THE big one, eftersom jag får tillbaka mina BA-pengar! Rätt in på ...

Av Åse - 23 april 2009 18:25

Oj, insåg att det nog var ett tag sen jag senast uppdaterade er.. Kan bero på att dte har varit långa dagar.. Igår körde jag då för första gången Knossos utflykten, och resultatet är ganska nöjd :) Det är en väldigt lång dag, men jag tyckte nog jag k...

Av Åse - 19 april 2009 10:20

Guuud vad skönt det är att vara ledig! SOOOOVMORGOOOON! :) Såå najs! Oj, sorry jag blev visst avbuten av att skriva kommentarer till alla bilderna på facebook. Fast det visste ju egentligen inte ni, nåja.. haha Idag är jag alltså ledig, mycket bra! :...

Ovido - Quiz & Flashcards